Alla inlägg den 7 februari 2013

Jag har aldrig varit nå't matvrak, men ikväll var jag hungrig. Främst för att jag inte hade tid att äta frukost eftersom KF gick omkring och sprätte så jag var tvungen att hålla koll... Men så var det inte så spännande heller... Bara vanligt torrfoder. Men det var det i kväll också. Min matte är så snål (och principfast) att man får inget annat bara för att man struntat i att äta ett tag... Så till slut blir man ju tvungen... Och ja, jag åt när farbror Abbe plötsligt sprang till dörren vilt skällande. Någon kommer! Jag måste dit före... Jag är ju så himla snabb så om jag gasar hinner jag... Och jag satsar fullt och hinner först fram till dörren där jag står och skäller när matte kommer och frågar vad jag håller på med. Ja, det kan man ju undra - när farbror Abbe äter upp resten av min mat... :( Lurad Koy

Ovido - Quiz & Flashcards