Alla inlägg den 16 mars 2013

Jag gillar att mysa! Det är nog det bästa jag vet, tror jag. Morgonmys är en av mina favoriter, med framtassen över mattes hals lägger jag huvudet bredvid hennes och pussar henne i ansiktet. Hon har inte en chans att komma undan - och det är bra! Jag gillar frukostmyset också. När matte har satt sig med kaffekoppen vid matbordet vill jag komma upp i knät och kramas. Det är härligt! Och jag gillar kvällsmys i soffan framför tv:n, även om det inte är så ofta det blir av. Ibland får det bli i sängen innan matte och husse somnar istället. Men det funkar det också. Och så gillar jag fredagsmys! Men den här veckan gick det bort, för vi var på kurs istället. Det var i och för sig kul, men vi hann inte gosa i soffan. Istället tränade vi tävlingslydnad. På en fredagskväll! Oj oj oj. Vad ska det bli av detta? Idag har vi också varit på kurs och då har jag haft kompismys. Jag charmar alla tvåbeningar i närheten så jag får kramas lite extra. Då kan man gå från knä till knä som en vandringspokal. vad är det för problem med det? :) Och alla fyrbenta tanter gillar jag. De brukar vara snälla, så dem flirtar jag vilt med. I bästa fall får jag leka lite, och annars kan det vara så att jag får gosa in mig och bara ligga nära... Det är mysigt det med. Och nu i kväll vill jag ha lite lördagsmys. Det är väl inte för mycket begärt, eller? Myskoy

Ovido - Quiz & Flashcards