Alla inlägg den 8 juni 2013

Hur ska jag kunna veta vad man får och vad man inte får, om ingen berättar? Idag har matte skällt på mig flera gånger... Men hur ska jag kunna veta att man inte får bita i en gummibåt när ingen har berättat det förut? Jag har i och för sig aldrig provat förut - men just därför ville jag prova idag... Och hur ska jag kunna veta att man inte får stå och balansera i en blomkruka? Du har ju tränat mig till att kunna balansera på en massa olika saker... Och varför inte i en blomkruka när jag behöver nå upp för att se lite bättre??? Och hur ska jag veta att jag inte får hämta själv från grillen? det luktade ju färdigt! Och hur ska jag kunna veta att jag inte ska hämta den döda fågeln när du säger att jag ska ut och leta? Bara för att du sällan gömmer döda fåglar, eller? Men farbror Abbe har allt berättat för mig om retriverapportering... Så det så! Frågvis Koy

Ovido - Quiz & Flashcards