Alla inlägg den 2 oktober 2016

Det här gör vi om tycker jag! Ofta! Det är ju jätteroligt att komma hem tillsammans med en nyinspirerad matte! När vi hade packat ur bilen och burit in alla grejerna - eller rättare sagt, matte hade packat ur och burit in grejerna - då sov jag redan. På rygg i soffan. Jag måste få säga att det är skönt att vara hemma efter fyra dagars kurs!

Men sen kom husse och då var jag ju tvungen att hälsa på honom också och kolla vad han tänkte fixa till middag. Det blev fisk idag, så det var inte jätteintressant i mina ögon. Men husse hade ju varit ensam, så det fanns lite rester sedan igår till mig. Tur att jag har världens bästa husse! 


Efter middagen gick matte och jag ut i skogen en sväng, och sedan tyckte hon att vi skulle träna att leka! Vilken bra ide! 

Man kan aldrig bli för bra på att leka! Och nu hade hon fått ny inspiration från de där kurserna hon gått på. Himla kul, måste jag säga! Vi har hunnit träna både plattform, stadga och följsamhet i kväll och förhoppningsvis blir det mer i morgon. Och sedan ska jag se om jag kan hitta några fler roliga kurser att skicka iväg henne på. Man kan aldrig få för mycket av en lekfull matte! 

Skoy Koy

Ovido - Quiz & Flashcards