Alla inlägg den 1 januari 2013

Gott nytt år på er alla vänner! Det har i alla fall vi haft. Jag har varit och träffat en jättefin brud det senaste dygnet och det enda smolket i bägaren var min matte som hela tiden tjatade om att jag skulle vara med henne istället för att uppvakta den här tjejen.Men hon luktade såååå gott!!! Och hon var såååå fin!!! Men ack såååå bitsk!!! Tur att man är snabb att dra åt sig nosen igen... Annars hade man kunnat bli trubbnos under den här helgen... Men så var det två gamla tanter också. Som var ganska griniga om jag ska var ärlig. Den ena som var en schäfertant tyckte att allt jag gjorde var fel och den andra som var en gammal BC tant tyckte att jag skulle hålla mig på avstånd hela tiden... Tänk vad bra världen skulle vara utan en massa gamla tanter... Spolingen Koy

Ovido - Quiz & Flashcards