Alla inlägg den 20 april 2013

Idag har matte vårkänslor! Solen skiner så hon fick för sig att renovera cykeln. Sagt och gjort. Två nya däck med slangar som håller tätt, nytt lyse och lite smörjning på växlarna gjorde cykeln helt OK igen. Och sedan var det dags för min första cykeltur. Det gick jättebra! Jag fattade jättesnabbt att det bara handlade om att springa bredvid cykeln och det var ju kul! Ända tills jag kom på att det luktade gott i diket bredvid och tänkte kolla närmare... Då hojtade hon högt! Så fick man inte göra! Okey då... Vi springer vidare.... Tills vi möter en av områdets bästa tanter. Henne vill jag hälsa på! Men det fick man inte heller... Bara springa och springa.... Hördudu matte! Nu får du lugna ner dig! Det är du som brukar tjata om att jag ska ta det lugnt - och nu är det du som jagar på. Hur ska du ha det egentligen? Cyklisten Koy

Ovido - Quiz & Flashcards