Alla inlägg den 22 november 2014

Jag har kommit på ett nytt sätt att få uppmärksamhet när jag tycker alla är alltför tråkiga. Då sätter jag igång med en enmansshow genom huset och det finns inte en chans att de kan ignorera mig. Jodå! Jag har nog märkt att de försökt! De tittar åt andra hållet och låtsas som om jag inte finns när jag springer och kastar med en "nystulen" pryl som egentligen inte tillhör mig. Men än så länge har jag vunnit! De kan helt enkelt inte hålla sig för skratt för det mesta;) Någon gång har det hänt att matte tycker att jag gått till överdrift och då blir hon grinig, men jag har ju trots allt fått som jag ville. Jag fick uppmärksamhet. Men vet ni vad? Idag tror jag det slagit slint hos min matte. Jag snodde en vante från hallen och satte igång att kasta den upp i luften. Och då fick hon för sig att jag ville klippa klorna. Hur kan hon tro det??? Är hon dum i hela huvudet? Hur kan hon missförstå mig så totalt? Det var ju inte den typen av uppmärksamhet jag ville ha! Nu drar jag mig tillbaka och funderar över det här... 

Artisten Koy

Ovido - Quiz & Flashcards