Alla inlägg den 4 december 2013

Nu har jag fått nog! Du är sååå tråkig när du är så där förkyld. Hostar och snorar är allt du gör! Ja, när du inte sitter vid datorn och jobbar då förstås! Du är till och med bättre när du är på jobbet, då tar du i alla fall rast ibland och bryr dig lite om oss. Nu vill jag få lite uppmärksamhet ett tag. Jag vill träna!!!! Det värsta är att det verkar ha slagit sig på huvudet  på dig matte! Fattar du ingenting? Jag har ju hämtat min belöniningssfläta... Du behöver bara gömma den nu och plocka fram den och leka med mig när jag varit duktig... Kommer du ihåg hur det går till i den leken?  Kom igen nu!... Hon sitter kvar och säger att hon bara ska göra färdigt... Ska bara.... Jo, jo... Jag får väl träna själv då! Jag vet allt att balansbrädan ligger i bokhyllan. Jag går och hämtar den! Sagt och gjort! Men oj, vad tung den var när man ska lyfta ut den! Jag tappade taget och den föll ... PANG! oj! Wow! Det lät lite illa - men det funkade ju! Jag stod redan uppe på balansbrädan när matte kom sättande in i vardagsrummet. Och när hon såg mig där kunde hon inte låta bli att le - och så gick hon och hämtade lite belöningsgodis och började träna med mig ;). 

Vinnaren Koy

Ovido - Quiz & Flashcards