Alla inlägg den 8 november 2012

Morgonstund har guld i mund... Sägs det. Och i morse stämde det! Då åkte vi till den nya inomhushallen och tränade lydnad med några kompisar. Det var jättesvårt!!! Men kul... Farbror Abbe fick börja och då fick jag ligga bredvid o vänta... Det var svårt... Framförallt att vara tyst när de höll på med en massa roligt - som att kasta och hämta apporter och så'nt... Sen var det min tur. Då blev det riktigt svårt! Dels var det en snygg brud som höll på och träna bredvid oss, en som just hade löpt... Då är det inte lätt att hålla koncentrationen... Dels var det ett par småvalpar med - och det är extremsvårt! HUR ska jag kunna koncenterera mig bredvid dem? Men för att få belöning måste man... Och Mammas köttbullar är gott! Efter en halvtimme fick jag lägga mig och vila igen, och matte tränade med Abbe igen. Och så var det min tur på nytt. Men nu var jag jättetrött och orkade bara en kort stund... Nu blir det lite tokigt vad jag än gör:)) Men det här var kul! Det gör vi om! Drillad Koy

Ovido - Quiz & Flashcards