Alla inlägg den 28 november 2012

Alla ben är inte goda! Det tycker i alla fall inte jag. Så jag äter det inte. Det får ligga där på golvet, så vet jag var jag har det.... Därmed inte sagt att någon annan får ta det! Nej, det var ju mitt ben! Husse plockade upp det och lade det högt upp på en bokhylla inne på kontoret och sen gick han därifrån... Hmmm... Hur ska jag nu kunna komma åt det??? Jag vill ha det på golvet, där jag hade lagt det... Det finns en stol där bredvid fikabordet. Om jag ställer mig på den kanske jag kan nå upp? Ja, kanske... Med framtassarna på ryggstödet och baktassarna på sitsen... Jag sträcker mig och blir jättelååång... Och jodå... Jag nådde! Men det åkte med några andra saker som låg bredvid också.. Men det gör inget! Jag vann! Nu kan jag lägga mig på golvet igen och ha mitt ben liggande orört bredvid mig! Nu har jag koll! Så ska det va! Benkoll på läget! Koy

Ovido - Quiz & Flashcards