Alla inlägg den 27 augusti 2012

Vet ni hur många fula ord det finns i människospråket? Det vet inte jag heller, men jag har förstått att det är ganska många. Min matte provade sig igenom sitt register här i helgen när hon upptäckte att rådjuret varit och ätit upp ALLA de röda blommorna på en av hennes nya klängrosor. Han hade lyckats få in huvudet genom staketet och klippt av blommor och knoppar. Så nu finns det bara tre rosor som fortfarande har blommor kvar trots att de är planterade inne i hundgården. Så nu är det ett extragaller uppsatt utanför rosorna... Hmm... Bara han inte lyckas en gång till...han är inget vidare omtyckt den där typen... Tänk om de ger mig uppdrag att hålla bevakningen där ute på nätterna. Det är mörkt. Det är kallt och det är blött... Och mörkt... Nej! Jag vill sova inne där det är varmt och mjukt och tryggt...Stugsittarkoy

Ovido - Quiz & Flashcards