Alla inlägg den 14 september 2012

Jag Zzzzover.... zzzz....och jag drömmer.... zzzz.... om hur det var när jag var liten... då tuggade jag på en massa saker.... zzzz.... men det var läääänge sedan.... zzzz.... Jag plockade ut lite ludd ur madrassen.... en tuss.... två tussar... mmmm..... zzzz..... en tuss till.... och en till.....


Nu för tiden är jag stor (nåja, nästan i alla fall) och kan möjligen ta munnen full med ull... men det får jag inte för matte.... men drömma kan man ju..... zzzz....


Nu kommer matte upp för trappen.... zzzz.... mmm.... hon stör....

"Vad är detta? Ligger du och tuggar på mattan????"

Nääää... jag zzzzzzover.... Det kan inte vara möjligt.... zzzzzzz..... Jag är stor nu.... zzoooover.....zzzz..... sån't gör inte jag längre..... zzzzz.....


Vaddå? Hål på mattan??? .... Jag har ingen aaaaaning om hur den hamnat mellan mina tassar.... och ingen aaaanning om hur den kunnat bli så blöt... jag bara zzzzover här.... och det är ofint att börja dagen med em massa ovett.... Låt mig sova!!!!

Trötter Koy




Ovido - Quiz & Flashcards