Alla inlägg den 24 augusti 2013

Nu har min matte fått en ny rolig idé. Jo, jag menar det, jag gillar den här idén. Nu har hon fått för sig att vi behöver träna på att tävla i agility och det innebär ju att jag får köra ännu mer. Det är kul! Men vi är inte riktigt överens om hur det ska gå till bara. Matte envisas med att säga att jag måste samla ihop mig och lugna ner mig. Och hon påstår att jag kör för fort. Men hallå! Borde inte hon ha fattat ännu att det går på tid??? Hon har ju kört agility i flera år nu. Och om man tävlar om att köra banan på kortast tid, då har man inte tid att ta det lugnt. Eller?Matte vill att jag ska ligga stilla och lugn ända tills det är dags att starta och sedan tycker hon att jag ska vänta in henne i banan. Men så kan vi ju inte hålla på, då blir vi ju omkörda av alla! Nej, jag har bestämt mig för att det måste gå att trimma även en gammal matte. Jo, det ska gå! Med lite mer träning så... Koy the coach

Ovido - Quiz & Flashcards