Alla inlägg den 16 oktober 2012

Jorden kretsar runt mig! Det borde ni veta vid det här laget! Ni ska INTE bry er om någon annan - inte en enda... Förutom mig. Varje morgon kommer jag ner i sovrummet o då förväntar jag mig ett välkomnande, inte att upptäcka att någon annan redan tagit min plats. Imorse hade farbror Abbe lagt sig bredvid matte där jag borde få ligga. Så jag blev bara tvungen att lägga mig ovanpå matte för att komma närmast... Men eftersom hon sov när jag kom blev det inte helt bra... Hon blev sur... Och på andra sidan, närmast husse där hade katten redan parkerat sig så där kan jag inte heller ligga. Jag blir så avundsjuk! Så himla avundsjuk.... Och när de ska åka hemifrån på morgonen brukar de få för sig att kramas. Det kan jag inte tolerera att de gör utan mig! Jag ska vara mitt emellan! Det finns ju gränser för vad man kan accepetera! Jag blir så avundsjuk! Så himla avundsjuk...Gränssättaren Koy

Ovido - Quiz & Flashcards