Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

Vad har de under kjolen?

Idag har vi varit och träffat några kompisar till matte. Tantkompisar. Vi har blivit klappade, kliade och gullade med, det gillar både jag och farbror Abbe. Men så har de tillrättavisat mig en massa gånger också och påstått att jag är ohyfsad som kikar under kjolen på tanterna. Det kan jag inte hålla med om. Jag tycker att jag är rätt så hyfsad på det. Och snabb. Och ingen kan missa att ge mig uppmärksamhet när jag gör så;) Men jag har charmat tanterna också. Och kramat dem lite. Alla mår ju bra av en kram då och då och jag har lärt mig att det också är ett bra sätt att få mycket uppmärksamhet. Och kanske kan man till och med tjäna nåt på det? Don Koy

 
 
Tant Lena

Tant Lena

8 augusti 2013 23:13

Du är en riktig charmör Koy, men du är för ung och energisk för mig, men vi kan alltid kramas lite!

http://www.betraktelser.lenamjohansson.se

Koy, Border Collie med matte Annika Hamilton

9 augusti 2013 06:52

Ok- då kramas vi tills jag oxå blir gammal och trött;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Min matte har varit försvunnen. Länge! OJ, vad jag har väntat... och väntat... och väntat... Hon försvann natten mellan onsdag och torsdag och sedan har hon inte synts till. Jag har suttit vid fönstret och tittat ut, jag har lyssnat efter motorljud...

I vårat område bor det ett antal små hundilskna "tussar" som brukar skälla ut mig varenda gång vi möts - helt utan anledning faktiskt. Jag har ju faktiskt inte gjort nå´t. Ännu.    Nu när vi har "kusinbesök" är det inte heller helt lämpligt att gör...


Vi har besök av min kusin från landet sedan en vecka. Han är en lite annorlunda typ kan man säga. En walesare och ibland lite svår att förstå. De snackar ju så konstigt. Jag fattar inte riktigt vad det är han håller på med när han går iväg för sig sj...

      Äntligen Hemma! Visst är borta bra - men hemma är faktiskt bäst! "Borta" har de senaste dagarna varit på några campingplatser i Dalarna med husvagnen, matte och husse, och större delen av tiden har jag åkt bil och promenerat bland en massa ...

  I går fick jag mig en överdos av bilar! Det var bilar på längden, bredden, höjden och tvären... Minst... Dagen började med bilresa från campingen till Rättvik och där var det någon sån där bil-happening som alla med stora fina bilar måste vara ...

Ovido - Quiz & Flashcards