Alla inlägg den 9 mars 2012

Vad händer om man kollar för närgånget på en skumsläckare? Blir man en skummis då??? Min matte tyckte inte jag skulle utforska det. Om någon av er andra får tillfälle att ta reda på det, så meddela mig gärna:) Nyfiken-Koy

Fy vad ni är orättvisa! Ni anklagar alltid mig! Hur kan ni vara så säkra på att det var jag? Bara för att det ligger trasiga glasögon i sängen? Har ni sett mig vara i sängen? Nä, just det!! Då,så. Det kan ju ha varit Abbe. Han kanske behövde prova att tugga på nå't någon gång...Eller katten. Det är en ful och opålitlig typ! Har ni sett hur han slår efter mig med klorna ute? Det kanske var han som hade sönder dem... Ni borde i alla fall inte anklaga mig för nå't ni inte kan bevisa! ...och varför bli upprörd? Det var ju bara såna där billiga från macken.Husse hade dem ju bara för syns skull ändå:)Nu kan vi väl glömma det där o göra nå't kul?Voff och hej! Koy

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards