Alla inlägg den 17 april 2012

Jag är inte speciellt intresserad av pedikyr. Och inte av att torka av tassarna heller. Eller resten av kroppen... Jag tycker man kan få vara alldeles naturlig. Älska mig som jag är! ...typ... Även när vi har varit och tränat agility på en lerig appellplan... Min matte har en massa idéer om att man behöver duscha, eller åtminstone bli torkad och borstad innan man får gå och sova efter ett sån't träningspass och det känns himla onödigt. Lerinpackningar ska ju vara bra för huden. Men nu vill hon träna på det också. Håll med om att hon är lite mycket ibland! Jag gillar min agilityfröken, förresten. Hon sa till matte att hon babblar för mycket:). Det var kul, för det är det inte så många andra som vågat säga. Mycket annat har vi hört, men inte det... Frågan är om det hjälper... Men jag har hur som helst lärt mig att stänga av. Det gör man så småningom...Snygg-Koy

Ovido - Quiz & Flashcards