Alla inlägg den 12 april 2012

Matte och jag har semester. Men jag förstår inte vad det är som är så märkvärdigt med detta. I vanliga fall kliver vi upp tidigt, går en promenad o åker till jobbet. Där får jag ligga still fram till lunch, gå en promenad och sedan ligga still tills vi ska hem igen. Då händer det nå't kul en stund och sen är det natt... När matte tar semester och åker på kurs kliver vi upp tidigt på morgonen, går en promenad och sen får jag ligga still större delen av dagen. Jag får i och för sig vara med i kurslokalen, men de babblar mest hela tiden och ingen vill leka... Lite längre lunchrast kan vi väl i och för sig njuta av, men.... Lite träning blir det ju också, men det som är jobbigast är nog att försöka hålla sig i skinnet så långa stunder i taget. Jag jobbar dock hårt på att charma så många som möjligt och blir då en av dem som får mest klappar. De mindre valparna utgör dock stenhård konkurrens...Lite spännande är det ju att bo på konferensanläggning också. Inte minst för matte... Men hittills har det gått jättebra.:)Kurshunden Koy

Ovido - Quiz & Flashcards