Alla inlägg den 4 april 2012

Nu har jag kollat flera gånger den här veckan, men ännu har ingen ny fläskfilé vuxit fram i barken på vår godistall. Hur kan det komma sig? Kan det vara så att nå'n annan också har hittat vårt träd? Och snott vårt godis? Eller...? Matte fattade inte först varför jag var så intresserad av att nosa på just det trädet. Det är bara att konstatera att hon har dåligt minne! Åtminstone vad det gäller var alla fina skattgömmor finns och var gömt godis finns - men det minns jag! Utan tvekan! Matte och husse kommer inte heller ihåg var allt pip ligger gömt. Men jag vet i alla fall var jag lagt plastdosorna som pipet brukar vara i...en ligger under skänken i matrummet och en i skohyllan, men jag kommer inte åt dem själv. Men jag tjatar tills de hjälper mig att ta fram dem igen! Memory-Koy

Ovido - Quiz & Flashcards