Alla inlägg den 18 april 2012

Idag fyller jag ett år:) Hurra för mig. Och hurra för mina systrar också. Nu har jag ju bara träffat två av dem några gånger under året, men jag kan säga att de två har blivit snällare, mot mig, när de börjat växa upp. När vi var små gaddade de ihop sig och skulle klå mig hela tiden:(.Jag började dagen med att arrangera en skattjakt, för det tycker jag är kul. Husse letade duktigt, men det var matte som hittade skatten. Nedbäddade i Abbes säng låg husses glasögon, väl dolda men hela. De gissade genast att det var jag som hade fixat - hur de nu kunde göra det? Matte gav mig en bra present - vi har börjat på grundkurs i vallning idag. Jättekul! Och lite svårt också. Framförallt att hålla sig från att springa mot fåren - det har jag förstått att jag inte får (nej, jag får inte får om jag gör så'nt jag inte får:)) ...Men vi fick göra en massa roliga övningar inne i en fålla med fyra tackor och nu behöver vi träning så vi lär oss massor:).Lite extra gott blev det också till kvällsmaten, men än så länge har jag inte sett nå'n tårta:(. ...Ettårs- Koy

Ovido - Quiz & Flashcards