Alla inlägg den 26 maj 2012

Det är tidig lördagsmorgon. Klockan närmar sig sex och alla sover. Alla utom jag. Jag har tråkigt. Jag hoppar upp i sängen och puttar lite på matte, men hon bara klappar lite på mig, vänder sig och sover vidare. Så jag går på fyndarrunda. Och plötsligt så hittar jag min gamla rosa gris. Den enda som fortfarande har grymt kvar. Vilken lycka! Det måste jag visa för matte! Men hon sover ju... Just det... Men om jag är tyst och lugn brukar jag få komma upp i sängen. ... Så jag tassar dit och tar ett mjukt hopp upp i sängen och håller min rosa fina gris rakt övanför hennes huvud samtidigt som jag trycker till runt den. OIIINK!!! OIINK!!OJ så rädd hon blev! Det var ju inte meningen. Hon höll nästan på att få slag. Jag ville ju bara visa.... Fyndarkungen Koy

Ovido - Quiz & Flashcards