Alla inlägg den 7 maj 2012

Idag har vi varit på agilitykurs igen. Det gick sådär... Till att börja med hade jag riktigt svårt att koncentrera mig och jag klarade inte riktigt att hålla mig i skinnet. Jag var bara tvungen att få spriiiiiiinga! Fort, fort, fort, runt runt, runt....Men Enligt matte hade det beteendet inte så mycket med agility att göra, så hon tyckte inte det var helt OK. Så jag blev tvungen att börja anstränga mig för att få träna vidare. Då blev det mycket bättre. Och då fick jag leka med bollen och ha dragkamp med matte. Och så fick jag köra ett varv till på hindren och sedan koppla av med mer lek med matte. På slutet av kvällen var jag riktigt duktig på att klara flera svåra hinder, så matte var riktigt nöjd i alla fall när vi åkte hem. Nåja, man kan inte vara bäst på allt. Åtminstone inte från början:) Springaren Koy

Ovido - Quiz & Flashcards