Alla inlägg den 19 juni 2012

Nu har matte fått semester. En kollega har beordrat henne att ta en rejäl whisky i kväll för att fira, och det tog hon fasta på. Hon har bestämt sig för att i morgon är det sovmorgon. Så efter kvällens träning och en sen middag så hällde hon upp ett glas. Hon tog det med sig och gick ut på altan för att njuta av sommarkvällen. Där möttes vi - mitt på altanen och jag blev så glad att hon äntligen slutat knappa på datorn och kom ut. Så jag hoppade upp för att välkomna.... Rakt under glaset hon höll i handen.... OJ! Vad var det som skvätte över hela mig? Vad konstigt det luktar!!! Jag springer raka vägen in och lägger mig på rygg och rullar i soffan, så torkar det nog.... Och vad gnäller hon om nu då? Är det mitt fel att det hon häller över mig luktar illa? Ledighets- Koy

Ovido - Quiz & Flashcards