Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Frivarv!

Idag har vi varit på agilitykurs igen. Det gick sådär... Till att börja med hade jag riktigt svårt att koncentrera mig och jag klarade inte riktigt att hålla mig i skinnet. Jag var bara tvungen att få spriiiiiiinga! Fort, fort, fort, runt runt, runt....Men Enligt matte hade det beteendet inte så mycket med agility att göra, så hon tyckte inte det var helt OK. Så jag blev tvungen att börja anstränga mig för att få träna vidare. Då blev det mycket bättre. Och då fick jag leka med bollen och ha dragkamp med matte. Och så fick jag köra ett varv till på hindren och sedan koppla av med mer lek med matte. På slutet av kvällen var jag riktigt duktig på att klara flera svåra hinder, så matte var riktigt nöjd i alla fall när vi åkte hem. Nåja, man kan inte vara bäst på allt. Åtminstone inte från början:) Springaren Koy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Min matte har varit försvunnen. Länge! OJ, vad jag har väntat... och väntat... och väntat... Hon försvann natten mellan onsdag och torsdag och sedan har hon inte synts till. Jag har suttit vid fönstret och tittat ut, jag har lyssnat efter motorljud...

I vårat område bor det ett antal små hundilskna "tussar" som brukar skälla ut mig varenda gång vi möts - helt utan anledning faktiskt. Jag har ju faktiskt inte gjort nå´t. Ännu.    Nu när vi har "kusinbesök" är det inte heller helt lämpligt att gör...


Vi har besök av min kusin från landet sedan en vecka. Han är en lite annorlunda typ kan man säga. En walesare och ibland lite svår att förstå. De snackar ju så konstigt. Jag fattar inte riktigt vad det är han håller på med när han går iväg för sig sj...

      Äntligen Hemma! Visst är borta bra - men hemma är faktiskt bäst! "Borta" har de senaste dagarna varit på några campingplatser i Dalarna med husvagnen, matte och husse, och större delen av tiden har jag åkt bil och promenerat bland en massa ...

  I går fick jag mig en överdos av bilar! Det var bilar på längden, bredden, höjden och tvären... Minst... Dagen började med bilresa från campingen till Rättvik och där var det någon sån där bil-happening som alla med stora fina bilar måste vara ...

Ovido - Quiz & Flashcards